مجوز سلاح های که در مراسمات کهگیلویه و بویراحمد از آنها استفاده شود باطل می شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
فرمانده انتظامی استان در نشست با جمعی از مردم یاسوج در مسجد 0امام حسین (ع) این شهر گفت: مردم از تیراندازی، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت و سلب آرامش دیگران به ویژه در ساعت های پایانی شب در مراسم  اجتناب کنند.
سردار انصاری افزود: مردم یکی از اضلاع مهم مثلث تامین امنیت پایدار در جامعه هستند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: از جمله سیاست های مهم فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با مردم این استان و جلب مشارکت آنان در راستای ارتقای امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است.
وی، برقراری و تامین امنیت پایدار توسط پلیس را از مطالبه های به حق مردم دانست و ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در شاخص ها و مولفه های امنیتی شرایط مطلوبی در کشور داشته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهادها، راهکارها و انتقادهای سازنده مردم کهگیلویه و بویراحمد برای بهبود عملکرد فرماندهی انتظامی این استان مورد استفاده قرار می گیرد.
سردار انصاری افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد با برخی سهل انگاری ها و یا بی احتیاطی ها بستر، زمینه و شرایط برای ارتکاب جرم توسط سارقان را فراهم نکنند.
وی ادامه داد: دیر رسیدن چند دقیقه ای ماموران پلیس 110 کهگیلویه و بویراحمد در برخی مواقع ناشی از حجم بالای ماموریت ها و کمبود خودرو است.
ارسال نظرات