خبرهای داغ:
مدیرکل هواشناسی خوزستان:

‌گرد و غبار روز جمعه خوزستان را دربر می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از گرمتر شدن هوای این استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: ‌گرد و غبار روز جمعه خوزستان را دربر می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۷۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

کوروش بهادری  با اشاره به ورود گرد و خاک به خوزستان اظهار داشت: بر اساس مدل‌های هواشناسی، بروز توده گرد و غبار در ساعاتی از اوایل چهارشنبه شب و بعدازظهر پنجشنبه در مناطق مرکزی و غربی استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: این پدیده به دلیل افزایش سرعت باد شمال غربی و فعال شدن کانون‌های خارجی در عراق شکل خواهد گرفت و روز جمعه به دلیل وزش بادهای قابل ملاحظه، علاوه بر کانون‌های خارجی، کانون‌های داخلی نیز فعال شده و گرد و غبار تشدید می‌شود.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان با تاکید بر اینکه خلیج فارس نیز در روزهای پایانی هفته مواج می‌شود، تصریح کرد: روند افزایش دما همچنان ادامه دارد و دما در برخی نقاط به 40 درجه نیز می‌رسد.

وی درباره هوای شهرهای مختلف خوزستان نیز گفت: در 24 ساعت گذشته اهواز با 32 و دهدز با 14 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

بهادری تغییرات دمایی هوای اهواز را بین 32 و 21 درجه سانتیگراد در نوسان عنوان کرد و افزود: شب گذشته میزان بارندگی در اندیمشک 6 و در دزفول 2 میلیمتر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها