خبرهای داغ:

تأثیرگذاری همکاری سران عشایردرامنیت وتوسعه اقتصادی هندیجان

امام جمعه هندیجان گفت:رهبرانقلاب از دولتمردان توقع دارد برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال بامدیریت دررفع مشکلات معیشتی مردم سعی بیشتری داشته باشندوهمچنین همکاری وحمایت سران عشایر ،نخبگان ومعتمدین هندیجان نقش تأثیرگذاری درایجاد امنیت وتوسعه اقتصادی دارند.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۶۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه پنجمین همایش سران عشایر وبزرگان طوایف به خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان اظهار کرد:مهمترین عامل مهم درکشور امنیت است که در رشد اقتصاد تأثیرگذاربوده که می توان با استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی دررفع مشکلات گام های تأثیرگذاری برداشته شود.

 وی افزود:درهندیجان می توان از ظرفیت های نیروی انسانی استفاده نمود که استعدادهای خوبی در اکثر زمینه  دارندکه کمک بزرگی در توسعه اقتصاد شهرستان خواهندبود.

وی بابیان رفع مشکلات مردم هندیجان گفت:مردم هندیجان در صید وصیادی ،تجارت وکشاورزی دغدغه دارند ودچار مشکلاتی شده اند وبرای رفع این مشکلات مخصوصا در بی آبی زمین های کشاورزی شهرستان نیاز به یک حرکت ملی دارد که مسؤولان اقدامی جدی داشته باشند.


ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:یک سری ناهنجاری های درشهرستان وجود دارد که موجب اعتراض عموم مردم شده که درمراسمات فاتحه خوانی وعروسی تیراندازی می شود و همچنین در مراسم فاتحه غذا داده می شود که از سران عشایر هندیجان خواسته می شود در جلوگیری از این کارها همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به عدم پرداخت بیمه کشاورزان هندیجان بیان کرد:کشاورزان از عدم پرداخت بیمه گله مندهستند که متأسفانه تاکنون این بیمه عملی نشده دراین سال کم آبی از مسؤولان مربوطه خواسته می شود نسبت به پرداخت بیمه کشاورزی شهرستان اقدام نمایند وهمچنین درآستانه برداشت گندم هستیم پرداخت زکات فراموش نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها