خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول درآیین رژه نیروهای مسلح دردزفول:
قاضی‌دزفولی: نگاه به درون ویژگی مهم ارتش است که بدون اتکای بیگانگان هویتی اسلامی و ملی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۶۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول امام جمعه ی شهرستان دزفول درآیین رژه ی نیروهای مسلح شمال خوزستان حاضر شده و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاورمردان ارتشی تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی اضافه کرد: ارتش قهرمان ما با ایمان و توکل بر خدا و نیروهای جان بر کف و جنگ افزارهای پیشرفته جزءقوی ترین ارتش‌هاست.

وی ادامه داد: امروز روزی است که امام بزرگوار ما ارتشیان را با ماهیت ضد اسلام و مردمی رژیم شاه خائن آشنا کرد و این روز برای ما روزی بزرگ به شمار می رود.

امام جمعه دزفول این عزیزان را به بیداری دعوت نمود تا زمینه ی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مردم در صحنه آماده گردد.

قاضی دزفولی در ادامه به دلاورمردی های سربازان غیور ارتش نیز اشاره ای کرد و تصریح نمود: پیوند استواراین عزیزان با امت هم به نجات کشور از ذلت طاغوت انجامید.

وی افتخار ارتش را خدمت به اسلام و پشتیبانی مردم دانست و اظهار داشت: با حمایت رهبر کبیر انقلاب ارتش ما شخصیتی بزرگ پیدا کرد و آماده ی دفاع همه جانبه از ایران اسلامی و مردم گردید.

امام جمعه ی دزفول خود باوری و نگاه به درون را از شاخصه های مهم ارتش انقلابی جمهوری اسلامی عنوان کرد که بدون تکیه به بیگانگان هویتی اسلامی و ملی دارد.
قاضی دزفولی ایستادگی و دفاع همه جانبه ی ارتش مقتدر در مقابل تجاوز ناجوانمردانه ی بعثیان را شاهدی بر این مدعا اعلام کرد که به تقدیم ده ها هزار شهید، جانباز و آزاده ی ارتشی انجامید.

وی اذعان نمود: ارتش دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد و امروز نیز با بصیرتواقتدار روزافزون به حفظ امنیت کشور می پردازد.

امام جمعه ی شهرستان دزفول ومسئولین نظامی، انتظامی و محلی پس از سان دیدن از نیروهای نظامی و انتظامی شمال خوزستان به گلزار شهدایشهیدآباد رفته و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها