مدیر کمیته امداد شهرستان کمیجان گفت: سال گذشته 283 فقره وام کارگشایی با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کمیجان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۳۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابراهیم خسروی مدیرکمیته امداد شهرستان کمیجان با اشاره به تعداد خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان کمیجان گفت: سه هزار و 534 خانواده در شهرستان کمیجان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت وام های کارگشایی با هدف حل مشکلات مددجویان تحت حمایت انجام می شود لذا در این راستا سال گذشته 283 فقره وام کارگشایی با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کمیجان پرداخت شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان کمیجان تصریح کرد: سال گذشته 45 میلیارد و 932 میلیون ریال به صورت کمک معیشت به حساب خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شد.

خسروی از بهره‌مندی 522 نفر از مددجویان از خدمات بهداشتی خبر داد و گفت: پرداخت حق بیمه اجتماعی 303 نفر از مددجویان و کمک به رفع سو تغذیه 85 نفر از خانواده های تحت حمایت از اقدامات انجام شده به منظور ارتقای شاخص‌های بهراشتی مددجویان بوده است.

وی افزود: مردم شهرستان کمیجان در سال گذشته دو میلیارد و 295 میلیون ریال در قالب صدقات و 833 میلیون و 147 هزار ریال در جشن نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

مدیرکمیته امداد شهرستان کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است با جدیت بیشتر در جهت توانمندی مددجویان تلاش می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات