خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری٬ کشور نیازمند کسی است که به دنبال تولید و رفع بیکاری باشد و با تلاش و انگیزه به حل مشکلات کشور کمک کند.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۳۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در مصاحبه با خبرنگار بسیج، یکی از ارکان تعیین کننده توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را عرصه انتخابات عنوان و اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری٬ کشور نیازمند کسی است که به دنبال تولید و رفع بیکاری باشد و با تلاش و انگیزه به حل مشکلات کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه بسیار تعیین کننده در نظام مردم سالاری دینی می باشد، گفت: ان شاالله مردم با حضور در این صحنه و انتخاب فرد اصلح بتوانند تحقق بخش فرایند فرامین حضرت امام راحل در تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باشند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: امیدواریم مانند دوره های قبل، مردم در صحنه های حضور همه جانبه مردم سالاری دینی حاضر شوند و به فضل الهی آنچه را که مقدر انقلاب اسلامی است با اراده خود تحقق بخشند.

وی در ادامه به معیارهای مهم در انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: شهر نیازمند آبادانی است لذا مردم هوشیار ما باید بدون توجه به نام ها٬ وابستگی ها و گرایشات قومی٬ افرادی را انتخاب کنند که درخصوص مدیریت شهری و مسائل عمرانی دارای تخصص٬ ایده و خلاقیت باشند.

سردار صادقی بیان داشت: مردم می توانند با مراجعه به شاخص های تعیین شده توسط امام خمینی (ره) در بین افرادی که توسط شورای نگهبان انتخاب می شوند بررسی و اصلح ترین فردی را که می تواند تحقق بخش دولت اسلامی باشد را انتخاب کنند.

وی به سه هدف اصلی در برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم٬ انتخاب افراد اصلح و برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط با رعایت کامل قوانین به دور از هرگونه تنش٬ اختلاف و رقابت های منفی مهمترین اهداف در برگزاری انتخابات پیش رو است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد:  هر فرد مکلف می تواند با نیت خالص و با قرب الهی در پای صندوق رای حاضر شود و با رای خود در انتخاب اصلح ترین فرد برای ایجاد یک ساختار کاملا اسلامی برای دولت اسلامی تکلیف وظیفه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها