مسئول بسیج فرهنگیان کشور در شهرکرد:

مردم و مسئولان از طریق اقتصادی مورد هدف دشمن هستند

دکتر شعبانعلی رمضانی گفت: دشمن از طریق مسائل اقتصادی مردم و مسئولین را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۲۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شعبان علی رمضانی در نشست صالحین فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری که در هتل لاله برگزار شد اظهار کرد: مشکل امروز جامعه ما معیشت مردم و مساله اول کشور اقتصاد است که همه کشور را تحت تاثیر قرار داده است اما متاسفانه مسائل اقتصادی آن‌طور که باید در کشور پیگیری نمی‌شود.

وی با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد:  چندین سال پیاپی متوالی مقام معظم رهبری مد ظله العالی نام سال را اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده‌اند که در تمامی سخنرانی‌های خود به این مهم اشاره کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مشکل اصلی جامعه اقتصادی است افزود: نقطه آسیب امروز جامعه ما اقتصاد است و ما نیازمند کسی هستیم که راه‌حلی اساسی برای اقتصاد نابسامان کشور و مقابله با دست‌اندازی به منابع کشور داشته باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: هرگز نباید از مسائل اقتصادی غافل شد و باید برای رفاه و معیشت مردم برنمه‌ریزی انجام داد.

رمضانی با اشاره به مطالعات یکی از پژوهشگرهای آمریکایی گفت: طبق مطالعات این پژوهشگاه به دولت مردان آمریکا سفارش شده است که از طریق اقتصادی مردم و مسئولین باید مورد فشار قرار گیرند تا نوعی بی اعتمادی بین هر دو ایجاد شود.

 وی با بیان اینکه دشمن می‌داند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسد، عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا بر اثر سختی زندگی مردم خسته شوند و در مقابل نظام بایستند و از این طریق می‌تواند انقلاب را سرنگون کند.

 این مسئول گفت: وقتی فشار اقتصادی بر مسئولین وارد شود مسئولین نیز تصمیمات غیر منطقی و و غیر کارشناسی خواهند گرفت که راه از مسیر انقلاب خارج می‌شود و همین تصمیمات اشتباه است که مردم را از نظام زده می‎شوند در حالی که این اشتباهات به خاطر نظام نیست و مقصر مسئولین هستند.
ارسال نظرات