خبرهای داغ:
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: موتور محرک در استان وجود دارد و حدود 52 درصد کالاها از مرز ماهیرود به افغانستان وارد و صادر می شود که این یک پتانسیل خوبی است.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۰۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرتضی صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان صبح امروز در کنفرانس ملی فرصت های سرمایه گذاری اظهار داشت: پتانسیل ها و فرصت های خوبی در استان خراسان جنوبی در ابعاد مختلف صنعتی و گردشگری برای رفع محرومیت وجود دارد و علاقمندان لازم است با این فرصت ها آشنایی بهتری پیدا کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: برگزاری چنین نشست هایی با همکاری دانشگاه صنعتی قدمی در جهت رونق اقتصادی و کسب و کار بهتر این استان برداشته می شود.

وی با بیان اینکه نجابت، علم، تحصیل و مردم سرمایه نهفته ای در این استان است  که باید به آن بیشتر توجه شود، گفت: کمک به سیستم های مختلف در خراسان جنوبی عزم و اراده می طلبد.

وی با بیان اینکه باید به جاذبه های گردشگری و معدن توجه شود، گفت:  موتور محرک در استان وجود دارد و حدود 52 درصد کالاها از مرز ماهیرود به افغانستان  وارد و  صادر می شود که این یک پتانسیل خوبی است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در تجارت، بازرگانی و سرمایه گذاری چیزی کم ندارد، عنوان کرد: باید سرمایه گذاران بومی تعلق خاطر به استان خراسان جنوبی داشته باشند وسرمایه گذاری در استان نگاه بومی را می طلبد که باید به آن توجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها