نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با «بسیج»:
فیاضی گفت: امیدواریم بر اساس آموزه های دینی و رهنمودهای رهبری کانون خانواده به درستی و با محوریت معنویت شکل بگیرد تا جامعه ما جامعه سالم و صالحی باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

جامعه سالم و صالح حول محور معنویت در خانواده ها شکل می گیردعبدالوحید فیاضی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: فرهنگ ازدواج باید متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد و محورهای اصولی که آموزه های ما مد نظر قرار داده مورد توجه واقع شود.

وی با بیان این مطلب افزود: مادیات برای افراد باید فرع بر معنویات باشد تا کانون خانواده به درستی شکل بگیرد، در این صورت به طور طبیعی می توان امیدوار بود که فرزندان خوبی در دامان خانواده تربیت شوند و آینده کشور را تامین کنند.

فیاضی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در طول سالهای گذشته بر معیارهای سبک زندگی بیان کرد: مقام معظم رهبری نکات ارزشمندی در این رابطه دارند و همه اینها به محیط خانواده و نوع زندگی افراد بر می گردد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بر اساس آموزه های دینی و رهنمودهای رهبری کانون خانواده به درستی و با محوریت معنویت شکل بگیرد تا فردای جامعه ما جامعه سالم و صالحی باشد.


ارسال نظرات