جانشین سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر تمرکز استعمار روی موضوع فتح اقتصادی است، گفت: امروز نیازمند تفکر بسیجی در برابر هجمه های اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۴۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
 به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، محمد رضایی جانشین سپاه کربلا استان مازندران با اشاره به اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران، اظهار داشت: وقتی کارگری که بیش از 8 ساعت کار می کند و با بدنی خسته و رنجور یک ساعت را رایگان به توسعه تولید کشور اختصاص می دهد این نشان از عزم بزرگ کارگران غیرتمند مازندران دارد.

وی ادامه داد: کشوری قدرتمند است که علاوه بر قدرت نظامی قدرت اقتصادی هم داشته باشد چرا که قدرت اقتصادی باعث می‌شود تا کشور در عرصه بین الملل نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

جانشین سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه در حال حاضر استکبار روی موضوع فتح اقتصادی تمرکز کرده است، افزود: امروزه بسیاری از کشورها با داشتن اقتصادی قدرتمند بر سایر کشورها سلطه دارند به گونه‌ای که استعمار جدید به جای فتح نظامی روی موضوع فتح اقتصادی تمرکز کرده است.

رضایی تفکر بسیجی را مهمترین تقابل با توطئه های دشمنان دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی باعث ایجاد احساس تکلیف در بین جوانان نسبت به حراست از کشور می شود.

وی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس، تفکر بسیجی در برابر دشمن بعثی ایستاد امروز نیز نیازمند تقابل تفکر بسیجی در برابر هجمه های اقتصادی هستیم.

جانشین سپاه کربلای استان با بیان این که امروز همان بسیجی با همان تفکر باید در عرصه تولید ایفای نقش کنند، اظهار داشت: بسیج آماده دفاع از کیان کشور در هر عرصه‌ای است و امسال نیز در عرصه تولید ملی و ایجاد اشتغال گام‌های موثری را خواهد برداشت.

رضایی خاطر نشان کرد: باید بر دستان کارگران بوسه بزنیم که توانسته اند با تحمل مشکلات زیاد همچنان در عرصه تولید به عنوان یک سرباز مشغول به کار باشند.

وی کارگران را قشری پردغدغه و علاقه‌مند به آینده کشور دانست و گفت: کارگران سربازان پیش قراول جبهه اقتصادی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن هستند و همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس ایثارگرانه و بدون ادعا پای آرمان‌های انقلاب و صیانت از کیان کشور ایستاده اند.

جانشین سپاه کربلا افزود: اگر این فداکاری کارگران که در قالب شیفت ایثار طرح ریزی شده در بین دیگر اقشار جامعه نشر پیدا کند یقینا الگویی برای دیگر اقشار خواهد بود.

وی رشد و بالندگی کشور را در توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هنوز در ابتدای کار هستیم و باید در این راه همت بیشتری داشته باشیم.

رضایی در پایان با بیان این که اگر کارگران از نقشه های دشمن مطلع شوند یقینا بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت، خاطر نشان کرد: هر کارگری که به جامعه بسیج کارگری پیوست و از اهداف اقتصادی دشمن آگاهی یافت، روحیه انقلابی در او شکل گرفت و مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس وارد صحنه شد.


ارسال نظرات