به همت دفتر بسیج دانش آموزی و همکاری اداره آموزش و پرورش فریمان و با هدف افزایش توان رزم و آمادگی دفاعی و تقویت روحیه معنوی و حماسی دانش آموزان؛ دوره آموزش و اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۲۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
محمد باقر رفیعی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان فریمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن بیان این مطلب افزود: این دوره آموزشی با حضور 750 نفر از پسران دانش آموز پایه نهم و همچنین 530نفر از دانش آموزان دختر پایه نهم  به مدت 4 روز در شهرستان فریمان برگزار شد.
 
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزشی درس آمادگی دفاعی پسران در سالن ورزشی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) ناحیه مقاومت بسیج فریمان و دوره آموزشی دختران در 3محور  فریمان، شهر قلندرآباد و شهر فرهادگرد و در  ۲۰مدرسه دخترانه شهرهای فوق با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی حضرت معصومه(س) و آموزش و پرورش شهرستان فریمان، برگزار شد.
 
رفعی خاطر نشان کرد: در این مرحله از آموزش، دانش آموزان ضمن گذراندن آموزش عملی درس آمادگی دفاعی با مباحثی از جمله پدافند غیرعامل، جنگ نرم، نظام جمع و اسلحه شناسی و مروری برسیره و آرمانهای شهدا آشنا شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها