فرمانده سپاه بجستان گفت: امروز اگر توپخانه های رسانه ای استکبار جهانی، سپاه انقلاب اسلامی را نشانه گرفته نشانگر این است که این نهاد انقلابی توانست با اتکاء به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود، دشمن را در رسیدن به اهداف شیطانی ناکام بگذارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۹۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
سرهنگ پاسدار جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  همزمان با فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز دوم اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ یکی از مهمترین تدابیر حضرت امام خمینی (ره) است. بصیرت و دور اندیشی حضرت امام(ره) در تشکیل نیروی مقتدر، جهادی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جلوه های لطف و حمایت خداوند متعال بر ملت بزرگ ایران به شمار می رود.
 
جنیدی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است در همه جهان پس از صدور اسلام پدیده ای بی سابقه است. این پدیده در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت های بزرگ با سلاح اتکال به خداوند است.
 
وی یادآور شد: امروز اگر توپخانه های رسانه ای استکبار جهانی، سپاه انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است نشانگر این است که سپاه توانسته است با اتکاء به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند نسبت به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سرداشته باشد بخاطر قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروهای انتظامی غیور بدست آمده است، می باشد.
 
 جنیدی افزود:  نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و عمق بخشی گفتمان آن، چنان در کام سلطه گران تلخ گردیده که در گزارش کمیته خطر جاری آمریکا، مهار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو تضعیف سپاه قلمداد می کنند.
 
امروز در دهه چهارم انقلاب عرصه فعالیت و خدمت رسانی سپاه به مراتب بیشتر از گذشته شده است و طی سالهای گذشته در کنار مدیریت جهادی در عرصه های مختلف، توانسته است در عرصه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به صورت عملیاتی گامهای درخوری را بردارد.
 
جنیدی در پایان اظهار داشت: امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، این شجره طیبه که موفقیتش را مرهون تبعیت محض از ولایت فقیه و مردمی بودن خود می داند، در جهت اعتلای ارزش های الهی و ولایی بیش از گذشته گام های موثرتری را بردارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها