خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند:

ارتباط دانشگاه و صنعت در توسعه پایدار و متوازی موثر و ارزنده است

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت در توسعه پایدار و متوازی می تواند موثر و ارزنده باشد و توسعه متوازن همه جانبه ما را هدایت می کند تا مناطق شرق کشور مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ناصر مهرشاد رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند صبح امروز درکنفرانس ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند با ماموریت خاص است.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: وظیفه ذاتی خود میدانیم که مشارکت موثری در حوزه صنعتی و معدنی در شرق کشور داشته باشیم. لازمه این مشارکت ارتباط گیری بدنه صنعت، جامعه و متخصصین است.

مهرشاد عنوان کرد: قدم اول ایجاد ارتباط و قدم های بعدی ارتباط دانشگاه و صنعت در توسعه پایدار و متوازی می تواند موثر و ارزنده باشد و توسعه متوازن همه جانبه ما را هدایت می کند تا مناطق شرق کشور مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه صنعت آغوش باز دارد، عنوان کرد: دانشگاه باید از فضایی که در آن است به فضای با نشاط و پویا برود.

وی با بیان اینکه با پتانسیلی که در استان است باید به تولید بومی وتوسعه صنایع تبدیلی توجه شود، گفت: خراسان جنوبی از وضعیت جغرافیایی قوی برخوردار است.

مهرشاد با اشاره به صنایع قوی در استان گفت: امیدواریم به زودی شاهد شکوفایی کسب و کار در استان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها