خبرهای داغ:
تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ در ماه آوریل بار دیگر با کاهش روبرو شده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۵۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، «هیل» وبسایت کنگره آمریکا گزارش کرد: نظرسنجی جدید "هاروارد-هریس" حاکی است که کاهش شدید محبوبیت ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بین رای دهندگان زن تاثیر زیادی بر افت محبوبیت وی در بین مردم این کشور در ماه آوریل داشته است.

این نظرسنجی که به طور اختصاصی برای "هیل" انجام شده نشان می دهد که ۴۸ درصد رای دهندگان آمریکایی از عملکرد ترامپ ابراز رضایت کرده اند ولی در مقابل بیش از ۵۲ درصد مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.

در نظرسنجی ماه مارس، ۴۹ درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ راضی بودند و ۵۱ درصد نیز مخالفت خود را با عملکرد وی اعلام کرده بودند. به نظر می رسد افزایش نارضایتی زنان از عملکرد ترامپ تاثیر زیادی بر افت محبوبیت وی داشته است.

این نظرسنجی افزود: ۵۵ درصد مردان رضایت خود را از عملکرد ترامپ اعلام کرده اند، این رقم در ماه فوریه به ۵۳ درصد رسیده بود. ولی در بین زنان میزان رضایت از عملکرد ترامپ از ۴۴ درصد در فوریه به کمتر از ۴۱ درصد رسیده است. ۵۹ درصد زنان آمریکایی اکنون از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.

این گزارش افزود: ۴۴ درصد رای دهندگان آمریکایی دیدگاه مثبتی نسبت به ترامپ دارند و در مقابل ۵۱ درصد شهروندان آمریکایی دیدگاه منفی نسبت به رئیس جمهور این کشور داشته اند. ۵۱ درصد مردان اعلام کرده اند که دیدگاه مثبتی درباره ترامپ دارند ولی این رقم در بین زنان آمریکایی ۳۸ درصد بوده است.

این نظرسنجی نشان می دهد که مردان بر این باورند که ترامپ رئیس جمهور قوی تری نسبت به باراک اوباما است ولی زنان اعلام کرده اند که اوباما رهبر به مراتب قوی تری بوده است.

درصد رای دهندگان نیز اعلام کرده اند که کشور در مسیر نادرستی قرار دارد و تنها ۳۶ درصد تاکید کرده اند که آمریکا در مسیر درستی حرکت می کند. ۴۱ درصد آمریکایی ها اعلام کردند که شرایط اقتصادی رو به بهبود است و در مقابل ۳۸ درصد با این ایده مخالفت کرده اند.

دو سوم رای دهندگان آمریکایی نیز از حمله موشکی به سوریه حمایت کرده اند و ۵۵ درصد آنها نیز موافقت سنا با معرفی نیل گورساچ به برای دادگاه عالی آمریکا را تایید کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها