خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: افزایش بهره‌وری و توسعه موقوفات از اهداف مهم اوقاف استان قزوین است.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۳۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه کارگروه احیاء ، توسعه و عمران موقوفات استان قزوین  اظهار کرد: همه اقدامات این اداره کل باید با هدف شناسایی، تثبیت، حفظ و صیانت، احیاء و بازسازی، افزایش بهره‌وری موقوفات و در نهایت اجرای امینانه نیات واقفین در استان صورت گیرد.

وی گفت: عمران و آبادانی موقوفات رابطه مستقیم با افزایش بهره وری آنها دارد که این نکته در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است چرا که افزایش عوائد موقوفات باعث ارائه خدمات گسترده تر و بیشتری به مردم بالاخص قشر نیازمند خواهد شد.

حجت الاسلام عادل ، وقف را ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه دانست و ابراز کرد: موقوفات قدیمی باید تبدیل به احسن شوند و برنامه ریزی در جهت افزایش بهره وری این سنت حسنه در جامعه در اولویت قرار گیرد. 

وی اجرای نیت واقفین را وظیفه اصلی اوقاف دانست و تاکید کرد: اجرای امینانه نیت واقفین و عینی نمودن آثار وقف در زندگی مردم موجب جلب اعتماد مردم برای ایجاد وقف های جدید در استان خواهد شد. 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه با تاکید بر راهکار اقتصاد مقاومتی در ارتقاء بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه از اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و اولویت بخشی به آن در ارتقاء بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه خبرداد.

1001/پ30
ارسال نظرات
پر بیننده ها