خبرهای داغ:
با تخصیص کامل بودجه بیمه فعالان قرآنی سال 1396 بیش از 10 هزار نفر از فعالان قرآنی امسال تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۱۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیمه فعالان قرآنی در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی روبرو بود به طوری که بسیاری از فعالان قرانی با وجود نام‌نویسی از این حق برخوردار نبودند و بیش از 6 هزار نفر نیز هنوز در صف انتظار بودند.

سال گذشته برای بیمه فعالان قرآنی 10 میلیارد تومان تصویب شده بود اما حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد در ماه‌های پایانی سال از تخصیص 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از آن بودجه و بیمه شدن بیش از 2 هزار فعال قرآنی خبر داد.

امسال نیز بودجه‌ای 10 میلیاردی برای بیمه فعالان قرآنی در نظر گرفته شده بود که در نهایت با انتشار قانون بودجه این مبلغ 13.5 میلیارد تومان اعلام شد که این امر به معنای افزایش 5.5 میلیاردی این بودجه نسبت به سال گذشته است.

حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به بودجه بیمه فعالان قرآنی اظهار داشت: با توجه به مبلغی که مصوب شده است اگر تمامی این بودجه تعلق بگیرد بیش از 10 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی به اولویت‌بندی برای بیمه فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولان با تخصیص به موقع و کامل بودجه و بیمه شدن فعالان قرآنی یکی از دغدغه‌های آن‌ها مرتفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها