خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه سه روزه ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان آیت الله علیمرادیان با حضور جمعی از مسئولین نهاوند و کارکنان این بیمارستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۰۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم اختتامیه سه روزه ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان آیت الله علیمرادیان با حضور مدیر شبکه بهداشت ودرمان نهاوند رئیس و مدیر بیمارستان ، اعضای تیم ارزیابی اعتبار بخشی و جمعی از مسئولین و کارکنان برگزار شد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در این مراسم با اشاره به مسئله اعتباربخشی که در راستای ارتقاء کیفیت درمان که از مطالبات این ملت و کشور است از زحمات ارزشمند ریاست، مدیریت، کلیه کارکنان بیمارستان آیت الله علیمرادیان و تیم ارزیابی تشکر کرد.

دکتر دارابی افزود: هر سیستمی یک گذشته، حال و آینده دارد که در حال حاضر همکاران در این بیمارستان تحولات بسیار شگرفی را در جهت سخت افزاری(هتلینگ، ساخت و سازها) و هم در راستای نرم افزاری (برنامه ریزی و فرآیند ها) ایجاد کرده‌اند .

وی با بیان اینکه رشد به معنای بالا رفتن ارقام است و توسعه یعنی تحول و ارتقاء گفت: امیدوارم این اعتبار بخشی مقدمه ای برای تحول و توسعه درمان شهرستان باشد.

سرپرست تیم ارزیابی اعتبار بخشی در این اختتامیه ضمن تشکر از میهمان نوازی و همراهی مسئولین و پرسنل بیمارستان گفت: همکاران بیمارستان برای تک تک سنجه ها با ما دوستانه جنگیدند و به ما اجازه نمی دادند ما از سنجه ای قانع نشده رد شویم و این نشان می دهد که چقدر نسبت به بیمارستان عرق و تعصب دارند و این بزرگ‌ترین خصیصه مدیریت پویا و خوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات