وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اتخاذ شده است، افزود: طرح مدرسه کانون تربیت محله نیز با تصویب شورای آموزش و پرورش در استان اجرا شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۴۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در جلسه شورای اموزش و پرورش مازندران در استانداری،  اظهار داشت: برای ایجاد فضای مناسب کارآموزی پیوند دانش آموزان با کارگاه‌ها ضروری است و آموزش و پرورش شرایط را در این زمینه مهیا کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان لازم است مورد توجه جدی قرار بگیرد.

یونسی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش در سال‌های اخیر در استان‌ تصریح کرد: افزابش هوشمندسازی کلاس‌های آموزش و پرورش در کنار رتبه برتر پروژه مهر و استمرار پوشش تحصیلی از مهم‌ترین دستاوردهاست.

وی بر برگزاری هرچه بهتر هفته معلم و مشارکت شهرداران و دهیاران در تجلیل از مقام معلمان تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اقدام آموزش و پرورش را در افزایش پوشش تحصیلی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شاخص در کشور عنوان کرد.

یونسی با اشاره به اجرای برنامه هدایت تحصیلی به صورت ویژه در مدارس استان گفت: آزمون رغبت و سنجش از دوم اردیبهشت برای هدایت تحصیلی بهتر دانش آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اتخاذ شده است، افزود: طرح مدرسه کانون تربیت محله نیز با تصویب شورای آموزش و پرورش در استان اجرا شود.

سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران به ایجاد کارگروه ویژه کارورزی در استان اشاره کرد و گفت: با حمایت اصناف، بازاریان، بخش خصوصی کارآموزی و کارورزی در مدارس پیگیری می‌شود.

وی افزود: مازندران چهار هزار و 721 مدرسه دارد که 520 هزار دانش آموزن به تحصیل اشتغال دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها