به همت حوزه مقاومت شهید رجائی خاتم:

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی برگزار شد+تصاویر

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم، ریاست اداره آموزش و پرورش ، معاونین و فرمانده حوزه در دفتر ریاست محترم آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ؛ جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه جناب سرهنگ آزادی نژاد ، ریاست اداره آموزش و پرورش آقای کاظمی نسب ، معاونین و فرمانده حوزه جناب سروان جواد فتحی در دفتر ریاست محترم آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه ریاست اداره آقای کاظمی نسب ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت حضرت علی (ع) در خصوص تعامل و همکاری با ناحیه و بسیج دانش آموزی که به صورت مطلوب ماموریت ها و اقدامات فرهنگی را انجام داده اند مطالبی را مطرح نمودند و سپس در بحث اجرا میدان تیر برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه ، طرح ولایت وگرامیداشت هفته معلم و برخی برنامه های دیگر مواردی را بیان کردند.

در ادامه فرمانده ناحیه جناب سرهنگ آزادی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست اداره و معاونین که همکاری خوبی در اجرای برنامه های فرهنگی با بسیج دانش آموزی داشتند خاطر نشان کردند که همه ما در راستای تقویت انقلاب اسلامی گام بر می داریم و هدفمان یکی است سپس پیرامون میدان تیر ، طرح ولایت و گرامیداشت هفته مقام معلم مطالبی را مطرح کردند.

در پایان فرمانده حوزه جناب سروان جواد فتحی نحوه چگونگی اجرای اردوهای عملی دختران و میدان تیر پسران را طبق دستورالعمل ارسالی از سازمان بسیج دانش آموزی برای اعضای جلسه تشریح نمودند ودر خصوص طرح ولایت شاخصه های شناسایی و انتصاب فرمانده واحد در مدارس توضیحاتی را دادند که هر کدام از اعضاء نقطه نظرات خود رابیان نمودند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار