خبرهای داغ:
نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس در ستاد فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه ( خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۷۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج: نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس در ستاد فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع ) خراسان شمالی برگزار شد.
این نشست با حظور اصحاب رسانه و مسئولین برگزار کننده رزمایش آغاز شد و سردار مرتضوی عنوان کرد:امروز بسیج به عنوان پشتیبانی قوی برای تمام بشریت مظلوم تلقی می گردد.
سردار مرتضوی گفت: پس از پایان دفاع مقدس تلقی می شد که شاید جنبه های رزمی بسیج نیاز به توجه ندارد اما پس از سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه وخراسان شمالی شور وحالی برای تشکیل گردان های بسیج به وجود آمد.
سردار سید حسن مرتضوی تصریح کرد: امروز در مجموعه استان خراسان شمالی توفیق داریم 34 گردان بیت المقدس و 4 گردان کوثر  را تجهیز کنیم که به عنوان گردان های رزمی بسیج فعال می باشند.
وی افزود: هدف از این رزمایش آمادگی در برابر دشمنان خارجی  ، مقابله با عناصر و دشمنان داخلی و آمادگی برای عملیات امداد و نجات خواهد بود.
فرمانده سپاه استان ادامه داد: این رزمایش با حظور 10 هزار نفر نیرو آغاز خواهد شد که در 30 هزار کیلومتر مربع و در 20 نقطه از استان تاکتیک های مختلف رزمی اجرایی خواهد شد که تیم های بازرسی ،کنترل و ارزیابی از رزمایش بازدید خواهند کرد  و روند اجرای رزمایش برسی خواهد شد.
فرمانده سپاه استان خراسان شمالی سردار سید حسن مرتضوی در انتها اظهار داشت: این رزمایش در روزهای 31 فروردین ماه و یکم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها