55 مورد بازرسی از اماکن خصوصی، مدارس فوتبال و باشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته انجام شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۴۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
اولین جلسه و نشست کمیته نظارت بر باشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مسئول بازرسی و دبیر کمیته نظارت بر سلامت باشگاه های خصوصی استان در این جلسه از بازرسی بیش از 55 مورد مدرسه فوتبال و باشگاه های بانوان و آقایان در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت از 37 باشگاه ویژه آقایان،11 باشگاه ویژه بانوان و 12 مدرسه فوتبال استان بازرسی انجام شد.
عین الله دهقان همچنین از درجه بندی باشگاه های خصوصی استان، نظارت بر صدور بیمه ورزشی و تشکیل کمیته درجه بندی باشگاه ها با توجه به اولویت و پتانسیل ها خبر داد.
معاون توسعه ورزش استان نیز از فعالیت 15 باشگاه و مدرسه فوتبال در شهر یاسوج خبر داد و گفت: دو باشگاه دارای مجوز فعالیت در شهر یاسوج هستند و بقیه مدارس فوتبال دارای مجوز و شرایط لازم برای فعالیت نیستند و والدین می بایست در این زمینه دقت کنند.
احمد حکمتی اصل خواستار برگزاری کمیسیون ماده 5 ، سرکشی مداوم از باشگاه ها و مدارس فوتبال و تعیین نرخ نامه اماکن ورزشی شد.
نجاتبخش مسئول حراست ورزش و جوانان استان نیز از فعالیت 270 باشگاه خصوصی در استان خبر داد و گفت: پرونده 114 باشگاه خصوصی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باطل شده و سعی خواهیم کرد با نظارت و بازرسی های میدانی از اماکن و باشگاه ها نظم و مقررات را در این مکان های ورزشی حاکم کنیم.
آذرپیوند نماینده هیئت پزشکی استان نیز از تشکیل 148 پرونده پزشکی در سال گذشته خبر داد و گفت: مبلغ 320میلیون تومان برای غرامت های پزشکی پرداخت شده است.
ارسال نظرات