بابرگزاری همایش پرسش مهر هفده از 182فرهنگی، دانشجو و دانش آموز برگزیده کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۴۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش وپرورش در این همایش گفت: فراخوان پرسش مهر بهترین بستر برای فرهنگ سازی حرکت به سوی پاسخ و روحیه پرسش گری در جامعه است.
عبدالرسول عمادی افزود: لطافت،مهرجویی، تعامل عاطفی و مهربانانه در مقابل خشونت قرار دارد و پرسش مهر فرصتی برای پرداختن به این مهم و هدایت به سمت عوامل مقابل خشونت است.
وی ادامه داد: خشونت مسئله ای بسیار مهم و دغدغه ای بزرگ است که مجموعه آثار شرکت کنندگان در این فراخوان راهبر وچشم اندازی برای برنامه ریزی برای مقابله این معضل است.
رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش وپرورش گفت: امروزه در جامعه ما باید اصل مهربانی ترویج یابد و انجام تحقیق وپژوهش و تدبر از سوی گروههای مختلف یک ضرورت است.
در این همایش استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: گستردگی و تعداد جمعیت در آموزش وپرورش باعث شده ریاست محترم جمهور این مجموعه را مخاطب فراخوان پرسش مهر قرار دهد.
خادمی افزود: با توجه به تأکید دین مبین اسلام بر بخشش، رئیس جمهور موضوع خشونت که در مقابل این بخشندگی است را به عنوان دغدغه وپرسش خود مطرح کرد.
وی ادامه داد: استقبال معلمان، دانشجویان و دانش آموزان استان و فعالیتهای آموزش وپرورش در زمینه پرسش مهر قابل تقدیر است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدهم گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد با 13 برگزیده ملی رتبه اول کشور را به لحاظ تعداد برگزیدگان به نسبت جمعیت کسب کرد.
هادی زارع پور افزود:پرسش مهر رئیس جمهور در موضوع خشونت مطرح و با استقبال خوب دانش آموزان وفرهنگیان مواجه شد.
وی ادامه داد:در این فراخوان که از مهرماه اعلام شد 31درصد فرهنگیان،30درصد دانش آموزان متوسطه دوم و39 درصد دانش آموزان متوسطه اول و ابتدایی شرکت کردند.
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان و دبیر این همایش هم گفت: فرهنگیان،دانش آموزان،دانشجویان وخانوادهای استان 48 هزار اثر در 14 رشته به دبیرخانه پرسش مهر 17رئیس جمهور ارسال کردند.
سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود: از این تعداد 32 هزار نفر مربوط به 3گروه فرهنگی، دانشجویان و دانش آموزان و بقیه مربوط به خانواده ها است.
وی ادامه داد:از این تعداد 182 اثر به عنوان برگزیده استانی انتخاب که در این همایش از آنها تجلیل شد.
ارسال نظرات