فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

سپاه در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتي

کد خبر: ۸۸۴۹۰۲۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه و ظرفيت‌هاي مختلف آن و از جمله بسيج در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتي است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،، سردار رضا ترابي در حاشيه نشست با جمعي از فرماندهان واحدهاي مختلف بسيج در استان هرمزگان اظهار كرد: مقاوم سازي اقتصاد كشورمان در برابر هجمه‌هاي دشمنان يكي از راهبردهاي كليدي نظام جمهوري اسلامي است.
سردار ترابي افزود: از 22 بهمن 57 تاكنون دشمنان با ابزارها و روش‌هاي مختلف سعي در از پا درآوردن ملت ايران و ايجاد ناكارآمدي در لايه‌هاي مختلف نظام جمهوري اسلامي ايران بوده‌اند و در اين راه از هيچ اقدام و جنايتي نيز فروگذار نبوده‌اند و وقتي فهميدند كه در عرصه نظامي و اطلاعاتي و امنيتي قادر به آسيب به ملت ايران نيستند، به دنبال توطئه‌هاي اقتصادي و فرهنگي رفته‌اند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بيان اين كه اكنون جهاد در دو عرصه فرهنگي و اقتصادي به شكلي واقعي در جريان است، خاطرنشان كرد: همه دلسوزان نظام جمهوري اسلامي و علاقمندان به انقلاب بايد در اين حركت عظيم كه رهبري معظم انقلاب اسلامي سال 96 نيز مجددا به نام آن نام‌گذاري كردند، وارد ميدان عمل شوند و به توليد و اشتغال در كشور كمك كنند.
سردار ترابي عنوان داشت: سپاه و همه ظرفيت‌هاي آن در خدمت به تحقق اقتصاد مقاومتي است و دستگاه‌هاي مختلف مي‌توانند از ظرفيت‌هاي بسيج در قالب همكاري‌ها و طرح‌هاي مشترك استفاده كنند.
وي گفت: حفظ استقلال كشورمان در گرو توجه به مقوله اقتصاد است و بهترين راهكار براي اصلاح وضعيت اقتصادي كشور نيز مدل اقتصاد مقاومتي است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار