مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج نیشابور:

هجمه به نیروهای ارزشی و زیر سوال بردن سلامت انتخابات در دستور کار دشمنان نظام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: وقتی دشمنان هجمه به نیروهای ارزشی را در دستور کار دارند، لازم است همه جهت روشنگری و بصیرت افزایی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رحیمی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه در محل ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: وقتی می‌بینم دشمنان نظام از جمله تکفیری‌ها، وهابیون، رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای فرا منطقه‌ای مثل اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها در منطقه درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام، هجمه به نیروهای ارزشی و زیر سؤال بردن سلامت انتخابات را در دستور کار دارند، لازم است همه جهت روشنگری و بصیرت افزایی اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه هادیان سیاسی بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح است عنوان داشت: با اتحاد اصولگرایان و نیروهای ولایتمدار و آحاد مردم بصیر و انقلابی امید دشمن در بهره‌برداری در انتخابات آینده به یاس تبدیل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد: پیروز این انتخابات پیش رو به حول قوه الهی ملت عزیز ایران با انتخاب هوشمندانه خود خواهد بود.

رحیمی با اشاره به اینکه دشمن درصدد براندازی و استحاله این نظام مقدس است تأکید کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای بصیرت افزایی و ترغیب و تشویق به حضور حداکثری و بیان شاخص‌های انتخاب اصلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها