مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان:

مددکاری اجتماعی مجموعه‌ای متشکل از تدابیر و فعالیت‌های حرفه‌ای است

مددکاری اجتماعی مجموعه‌ای متشکل از تدابیر و فعالیت‌های حرفه‌ای است که درقالب نهادها و موسسات توانبخشی، اجتماعی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۰۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: مددکاری اجتماعی مجموعه‌ای متشکل از تدابیر و فعالیت‌های حرفه‌ای است که درقالب نهادها و موسسات توانبخشی، اجتماعی عرضه می‌شود تا با ایجاد تغییر و دگرگونی مناسب در شرایط مادی و معنوی اقشار جامعه بهزیستی رشد و تعالی آنها را فراهم آورد.

رباب موحد با اشاره به اهدا لوح تقدیر انجمن مددکاری ایران در همایش مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی در زنجان افزود: دکتر موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران ایران در این لوح یکی از مهمترین ماموریت های مددکاری اجتماعی راکمک به ارتقاء کیفیت زندگی و توسعه شاخص های سلامت اجتماعی افراد جامعه عنوان نموده است .

وی اظهار داشت: در این لوح موسوی بر ارزیابی و شناخت مناسب از چگونگی عملکرد افراد جامعه در اجتماع و کیفیت روابط شان با دیگر گروه های اجتماعی تاکید شده است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: افزایش شاخص های سلامت اجتماعی می تواند به داشتن جامعه ای سالم، پویا ، دارای نشاط اجتماعی، آسیب های اجتماعی پایین، سرمایه اجتماعی بالا، بیماری های جسمی و روانی کاهش یافته و رضایت بالا از زندگی امیداوار بود.

گفتنی است، رییس انجمن مددکاری ایران از تلاشهای محمد محمد قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان در زمینه" مدیریت اجتماعی" تقدیر کرد.

ارسال نظرات