خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی “نویسندگی و ویراستاری” با حضور دکتر محمد حسن ادریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۹۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حسن ادریس، استاد زبان و ادبیات فارسی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به بررسی بیان اصول نویسندگی و نگارش صحیح برای انتقال آنچه در ذهن ما قرار دارد بر روی کاغذ پرداخت.

روابط عمومی واحد دولت آباد، هدف از برگزاری کارگاه "نویسندگی و ویراستاری” را در مرحله نخست، افزایش مهارت‌های خلاقانه‌ی نویسندگان نوقلم که قصد دارند داستان‌نویسی کنند ویا مطالبی برای انتشار در نشریات دانشجویی ارائه دهند بیان کرد و گفت: «علاقه مندان پس از گذراندن مرحله مقدماتی و فراگیری اصول اولیه نویسندگی باید با تمرین به صورت حرفه ای به نگارش بپردازند. »

مهدی داوری درباره ویژگی های این دوره افزود: «شرکت‌کنندگان در این دوره، می‌بایست ویژگی‌های یک نوشته خوب وموفق را از جمله ( ساده نویسی، اختصار، پاکی فکر، وحدت موضوع،…) برای ورود به عناصر داستان و نوشته خود استفاده نمایند.»

وی دررابطه با سایر مطالب ارائه شده در این کارگاه گفت: «اصول اختصار در نگارش، پیکره یک نوشته استاندارد و ویژگی یک نویسنده موفق در جلسه اول و دوم این کارگاه برای دانشجویان تدریس و به سوالات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد. »

ارسال نظرات
پر بیننده ها