خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

روز ارتش نشانه اقتدار نظام و روز آشفتگی امریکا و اسرائیل است

امام جمعه عجب شیر در رژه نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت روز ارتش گفت: روز ارتش نشانه اقتدار نظام و روز آشفته کردن خواب دشمنان به ویژه امریکا و اسرائیل است.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمود شربیانی، ۲۹ فروردینرا روز تجلیل از دلاورمردی و ایثارگری سربازان، سرداران، امیران و فرماندهان ارتش عنوان کرد و افزود: صدور فرمان تاریخی امام راحل و نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، موجب احیای این نیرو شد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست در این سه دهه که از عمر انقلاب می گذرد به سه رکن اساسی دین و اخلاق، استقلال و کارایی دست یابد و بر این سه رکن استوار شود.

حجت السلام شربیانی با اشاره به اینکه ارتش اساس و رکن استقلال کشور است گفت: ارتش به مبانی اخلاق و دین دست یافته است که مهم ترین رکن نظم و نظام در ارتش به شمار می رود.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از جوانان نخبه این مرز و بوم و دست یابی به دانش بالای نظامی به هیچ عنوان مقابل دشمن کوتاه نمی آیند افزود: نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش در دفاع مقدس کارایی خود را به جهانیان نشان دادند و با خون مطهرشان ارتش جمهوری اسلامی را در زمره مقتدرترین ارتش در منطقه در آوردند.

امام جمعه عجب شیر در ادامهخاطرنشان کرد: روز ارتش فقط برای قدردانی از فداکاری ها و دلاوری های ارتش نیست، بلکه نشانه عظمت، اقتدار نظام و کشور و آشفته کردن دشمنان، به ویژه امریکا و اسرائیل است.

وی قدردانی از اقدامات و کمک رسانی های همه نیروهای مسلح در سیل اخیر عجب شیر افزود: تمام نیروهای امدادی و نیروهای پادگان ۰۳ ارتش در حال جستجوی افراد مفقودشده هستند.

حجت الاسلام شربیانی همچنین در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع اوضاع روستاهای سانحه دیده عجب شیر توسط امدادگران کنترل شده است، ادامه داد: بیشترین خسارات این سانحه به مردم در روستای چنار و روستاهای دیزج، خانیان و روستای اوریدر وارد شده است.

آیین رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی، با حضور جمعی از مسئولان محلی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و یگان های نمونه این نیروها در عجب شیر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها