نماینده امور زنان ریاست جمهوری،در جلسه بانوان کار آفرین شهرقدسی:

حمایت از کار آفرینان، گامی موثر در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد جامعه

جلسه بانوان کار آفرین با حضور نماینده امور بانوان ریاست جمهوری،در فرمانداری شهرستان قدس برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران، ظهر امروز جلسه بانوان کار آفرین با هدف توانمندسازی و افزایش کیفت پستهای مدیریتی زنان در جامعه،با حضور زهرا بنیانیان،نماینده  امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،در فرمانداری شهرستان قدس تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه حاضرین، ضمن معرفی خود بخشی از کار و فعالیت خود را در زمینه کاری  و‌تولیدی خود توضیح دادند و به مشکلات و‌معضلاتی که درآینده با آن مواجه هستند توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه این جلسه زهرا بینانیان،نماینده امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،حمایت از کار آفرینان را گامی موثر در پیشرفت اقتصاد و فرهنگ جامعه برشمرد و تاکید کرد:ما باید از کار آفرینان حمایت کردو فقط از این طریق می توانیم به پیشرفت این بانوان جامعه کمک کنیم.

وی در ادامه  افزود هدف ما،مهارت کسب و کار و سپس استعداد یابی و‌هدایت زنان جامعه به سمت درآمد متعادل است.

بنیانیان تاکید کرد:زنان برای ایفای نقش های سازمانی و ارتقا توانایی ها نیازمند کسب مهارتهای ویژه هستند و این مهارتهای ویژه تنها با فعالیت های آموزشی ممکن می شود.

نماینده ریاست جمهوری در امور زنان،هدف از برگزاری دوره های توانمند سازی و آموزشی را افزایش کیفیت پست‌های مدیریتی توسط زنان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تعداد مدیران زن از لحاظ کمیت قابل انتظار نیست، قصد داریم با برگزاری این دوره‌های آموزشی، کیفیت مدیریت توسط زنان را افزایش دهیم که این مسیر می‌تواند راه منطقی برای افزایش کمیت این قشر موثر جامعه باشد، زیرا افزایش کمیت و مهارت‌های شغلی زنان برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه در کشور ما خلاء‌های جدی نسبت به حوزه زنان وجود دارد، گفت: زنان برای جبران این خلاء‌ها باید نقش موثر خود را ایفا کنند و نسبت به حوزه‌های کاری خود در بخش زنان حساس شوند.





حمایت از کار آفرینان، گامی موثر در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد جامعه

حمایت از کار آفرینان، گامی موثر در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد جامعهحمایت از کار آفرینان، گامی موثر در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد جامعه
ارسال نظرات