خبرهای داغ:
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در آیین رژه روز ارتش این شهرستان، جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان اسلام را عامل ماندگاری نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: پس از انقلاب، نیروهای معتقد ارتش با پیوستن به مردم انقلابی اجازه ندادند دشمن انقلاب نوپا را ساقط کند.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۷۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب شیویاری با بیان اینکه بر پایه اعتقادات دینی است که انقلاب ما، روز به روز پیشرفته تر شده و در برابر دشمنان مقتدرتر می شود، اظهار کرد: تا این اقتدار و اعتقادات در این ملت است، هرگز مملکتمان آسیب پذیر نخواهد بود.

وی افزود: ما با تقویت قوای دفاعی در کشور، با همه توان در برابر زیاده خواهی های دشمن خواهیم ایستاد و اجازه هیچ تعرضی به آن ها نخواهیم داد.

فرمانده تیپ پمکا میانه نیز در ادامه با تبریک 29 فروردین، این روز تاریخی را یادآور حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش در کوران پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

سیروس محمدی گفت: گروه های کج اندیش و پیروان استکبار همواره همه توان خود را برای به انحراف کشیدن مسیر انقلاب و نابودی آن به کار برده اند ولی حضور به موقع نیروهای نظامی کشور در صحنه ها موجبات دلگرمی مردم و ترس دشمن از اقتدار و آمادگی رزمی نیروها را فراهم آورده است.

مراسم سان رژه نیروهای مسلح میانه با حضور هزاران نفری مردم و مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی در جوار گلزار شهدای میانه برگزار و در پایان، قبور مطهر شهدای این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات