طی مراسمی و با حضور رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج اردکان، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهدای اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۲۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج اردکان، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهدای اردکان معرفی شد.

در این مراسم که در محل ناحیه مقاومت بسیج اردکان برگزار گردید از زحمات برادر پاسدار محمد فتاحی تجلیل و سرگرد پاسدار حسین پورمداح به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد .

محمد اشرفیان رئیس اداره آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی اردکان اظهار کرد : دانش آموزان، سربازان امام عصر (عج) هستند که در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی در قشر بسیج دانش آموزی شکل می گیرند .

وی وظیفه بسیج دانش آموزی تربیت دانش آموزان طراز نظام و کادرسازی برای انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی در بین اقشار بسیج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان با اشاره به گستردگی جامعه هدف در این قشر، اضافه کرد: اگر ما در این قشر به خوبی عمل نکنیمنیروی انقلابی نخواهیم داشت و بالعکس، از این رو میزان اثر گذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدارحسین هاتفی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های برادر محمد فتاحی فرمانده پیشین این حوزه برای برادر پورمداح به عنوان نیرویی توانا در این سمت جدید آرزوی موفقیت کرد .

فتاحی فرمانده پیشین حوزه بسیج دانش آموزی اردکان در ادامه ضمن خوشامدگویی به مسئول جدید و ارائه گزارشی از عملکرد خود اظهار کرد: برنامه های متنوع در بسیج دانش آموزی و کار با دانش آموزان و فرهنگیان، این فضا را برای بنده بسیار لذت بخش و شیرین کرده بود.

وی افزود: بسیج دانش آموزیباید دارای 6 مولفه؛ تازگی و به روز بودن، نظم و اخلاق، جدیت در کار و تکلیف محوری و ایثارگر باشد.

فتاحی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی سرچشمه بسیاری از پاکی هاست، افزود: بسیج دانش آموزی بستری مناسب برای تربیت شهید فهمیده ها و لشکر فهمیده پرور می باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به روحیه و تعامل دو طرفه مسئولان آموزش پرورش و بسیج شهرستان، سبب گردیده تا بستری مناسب برای اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی فراهم شود.

پورمداح فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء اردکان نیز در جلسه معارفه خود خواستار تعامل فی مابین بسیج و اداره آموزش و پرورش همچون گذشته گردید چرا که تحقق امر تربیتی و فرهنگی، جهت جامعه هدف شهرستان(دانش آموزان) بدون همراهی و همدلی مسئولان این دو نهاد امکان پذیر نخواهد بود.

در پایان برنامه از اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اردکان و همچنین از زحمات برادر فتاحی فرمانده سابق حوزه بسیج دانش آموزی با اهداء هدایایی تجلیل شد.


ارسال نظرات