خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی زنان فعال و نخبه سیاسی به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست مسول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: یکی از مطالباتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای اخیر بارها درباره آن تاکید کرده اند مسله اقتصاد مقاومتی و عمل به سیاست های کلی در این زمینه بوده است.

لیلا سپهری تصریح کرد: اکنون نیز با توجه به اینکه مسله اصلی کشور اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم است از این رو لازم است تا مسولان با اتکا به درون و استفاده از ظرفیت داخلی بیش از پیش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش نمایند .

وی در این نشست موضوع پیشرفت و توسعه کشور را از دیگر اولویت های مهم امروز دانست و تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم و مسولان در این زمینه می تواند گام مهمی برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده و پیشرفت کشور باشد.

مسول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات پیشرو و اهمیت موضوع افزود: با توجه به اینکه چشم طمع دشمنان به انتخابات پیش روی ایران می باشد و در سال های اخیر نیز بسیار در تلاش بودند تا بتواند با نفوذ به اهداف مورد نظر خود برسد از این رو هوشیاری مردم و مسولان در برابر توطعه های دشمنان از مهمترین ضروریات است.

سپهری حماسه افرینان اصلی این انتخابات را خود مردم عنوان کرد و خاطرنشان شدیقینا مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته هرگز اجازه فرصت طلبی به دشمنان را نخواهند.

ارسال نظرات