فرماندار مراغه در آیین رژه یگان های نیروهای مسلح این شهرستان با اشاره به توان بازدارنده جمهوری اسلامی در برابر تهیدیدهای خارجی گفت: هم اکنون نظام اسلامی از توان دیپلماسی فعال و قدرت دفاعی مقتدری در عرصه جهانی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: این اقتدار و قدرت با تکیه بر منویات رهبری و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیز دستگاه دیپلماسی فعال و آشنا به حقوق بین الملل در دفاع از حقانیت نظام اسلامی محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز فرمانده کل نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب در راس قوا و نظام اسلامی با رصد کردن تمامی مسائل و تحولات، زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی در برابر قدرت ها جهان شده است.

محمدی اضافه کرد: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی باید گوش به فرمان رهبری در مسیر خودسازی و خودکفایی حرکت کرده و از ارزش های اسلامی و ملی دفاع کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان نیز با تجهیز به تجهیزات روز و تکیه بر توان داخلی و خودکفایی در صنایع دفاعی آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر تهدیدهاست.

محمدی با اشاره به جایگاه معنوی شهدا در بین امت اسلامی ادامه داد: با زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان، از ارزش های اسلامی دفاع کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات اضافه کرد: باید در این عرصه حساس کسانی انتخاب شوند که می توانند در سرنوشت و آینده کشورمان نقش موثری ایفا کنند.

ارشد نظامی منطقه و فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آیین گفت: با تدابیر امام و رهبری و با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورایی هم اکنون زیرساخت های مستحکمی برای دفاع از کشورمان توسط نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ایران اسلامی فراهم شده است.

احمد ولی نژاد افزود: نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با تدابیر و منویات رهبر انقلاب تا آخرین نفس و با قدرت تمام در صیانت از اهداف و ارزش های نظام اسلامی از پای نخواهد ایستاد.

ولی نژاد ادامه داد: نیروهای دفاعی و نظامی ایران اسلامی در سایه ظرفیت های ارزشمند داخلی و توانمندی های دفاعی و خودکفایی در این عرصه ها توانسته با وجود تحریم ها و تهدیدهای خارجی بر مشکلات فائق آمده و قاتداری روزافزون کسب کند.

وی اضافه کرد: امینت و اقتدار ملی ایران اسلامی همواره در گرو همدلی مردم و مسئولان در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز آمادگی های دفاعی با روحیه جهادی و قانون گرایی بوده و این امر مورد تاکید رهبر انقلاب و مسئولان نظام اسلامی است.

در این آیین یگان های مختلف از نیروهای مسلح مستقر در مراغه به مناسبت 29 فروردین و روز ارتش آمادگی های دفاعی و رزمی خود را در رژه ای پرصلابت به معرض نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات