معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بلیت فیلم "ماجرای نیمروز" را در بین اهالی فرهنگ و هنر زنجان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۱۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بلیت فیلم "ماجرای نیمروز" را در بین اهالی فرهنگ و هنر زنجان توزیع می‌کند.

جعفر محمدی افزود: در راستای حمایت از این فیلم، سانس ویژه‌ای در ساعت ٢١ طی یکی از روزهای آتی برای اهالی فرهنگ و هنر زنجان در نظر گرفته شده که به زودی روز دقیق آن اعلام می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: هر سال در راستای حمایت از آثار هنری و سینمایی، بلیت تعدادی از فیلم‌ها با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد که فیلم‌های "فروشنده" ساخته اصغر فرهادی و "محمد رسول الله" ساخته مجید مجیدی در سال‌های گذشته از جمله آنها بود.

گفتنی است، فیلم ماجرای نیمروز از دیروز به روی پرده سینما بهمن زنجان رفته و در اولین روز اکران با استقبال بالای مخاطبان این شهر مواجه شده است.

ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است که در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس شد.

این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ١٣٦٠ می‌پردازد.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی‌، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

توزیع بلیت فیلم " ماجرای نیمروز" در بین اهالی فرهنگ و هنر زنجان

ارسال نظرات