خبرهای داغ:
سرپرست سازمان حج و زیارت عنوان کرد؛

به‌زودی؛اعلام لیست کاروانهای حج۹۶

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: به‌زودی با نهایی شدن مسکن حجاج، لیست کاروانهای حج سال ۹۶ و درجات آنها منطبق با هتل زائران اعلام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۹۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید محمدی درباره روند ثبت‌نام اولیه از واجدان اعزام به حج امسال اظهار کرد: ثبت‌نام اولیه از واجدان شرایط تشرف به حج امسال از 23 فروردین آغاز شده و با توجه به اینکه با تلاش تیم مسکن سازمان حج، مسکن  حجاج در حال فراهم شدن است، احتمال دارد دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج از 31 تیر سال 85 اندکی جلوتر رود.

وی ادامه داد: طبق اعلام مدیریتهای حج و زیارت استانها، واجدین شرایط باید برای ثبت‌نام اولیه تشرف به حج به شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه کنند.

سرپرست سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اولویت تشرف با کسانی است که زودتر برای ثبت نام اولیه در بانک اقدام کنند، افزود: صرفاً این افراد در مرحله بعد می‌توانند با انتخاب کاروان مورد نظر، ثبت نام خود را نهایی کنند.

محمدی درباره زمان اعلام کاروانهای حج تصریح کرد: پس از اینکه وضعیت مسکن حجاج درمدینه و مکه نهایی شود، کاروانهای حج به‌همراه درجات آنها منطبق با هتل زائران اعلام خواهد شد تا واجدین شرایط اعزام به حج هر چه زودتر بتوانند در کاروانها ثبت نام کنند.

وی در زمینه از سرگیری سفرهای عمره مفرده گفت: پیش از این از سرگیری سفر عمره به مجازات دو مامور خاطی فرودگاه جده موکول شده بود که مجازات این دو پلیس رسماً از سوی عربستان به ما اعلام شده است.

سرپرست سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با توجه به اینکه عملاً در حال حاضر فرصتی برای عمره باقی نیست، انشاءالله بعد از حج امسال، سفرهای عمره از سر گرفته خواهد شد.

پیش از این دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا 31 تیر 85 برای ثبت‌نام اولیه تشرف به حج امسال فراخوان شده بودند.

بر اساس تفاهم نامه هیئت حج جمهوری اسلامی ایران و وزارت حج و عمره عربستان، امسال بیش از 86 هزار حاجی ایرانی به حج اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها