بوشهر-امام جمعه بندر دیر گفت: ارتش ظفرمند با آمادگی و بصیرت مراقب نقشه های شوم دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: امروز یک ارتش قوی و مکتبی داریم که در میان ارتش های همگن خود در هر نقطه عالم ممتاز است.

وی گفت: نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش در دفاع مقدس کارایی خود را به جهانیان نشان دادند و با خون مطهرشان ارتش جمهوری اسلامی را در زمره مقتدرترین ارتش در منطقه در آوردند.

حسینی با اینکه ارتش اساس و رکن استقلال کشور است گفت: ارتش به مبانی اخلاق و دین دست یافته است که مهمترین رکن نظم و نظام در ارتش به شمار می رود.

امام جمعه بندر دیر گفت: نیروهای ارتش رسالتی بسیار خطیر و حساس در کشور دارند که با اقتدار و عظمت از خاک کشورمان دفاع می‌کنند و این موضوع شایسته تقدیر و قدردانی می باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: ارتش از محورها و ارکان پیروزی بود و امروز راست قامت ایستاده و در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار را برای ملت ما به ارمغان آورده است.

حسینی با اشاره به این که باید قدر نعمت امنیت را بدانیم اظهار کرد: این امنیت و اقتداری که امروز در کشور ماست و این عظمتی که امروز نیروهای مسلح ما دارند باعث شده است که دشمن جرأت نکند نگاه چپ به این کشور بکند زیرا می داند که شیرمردان و رزمندگانی در این کشور به کمین نشسته اند تا کسی جرأت نگاه بد به این کشور را نداشته باشد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها