حجت الاسلام شاهرودی در مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:سپاه و ارتش دو بازوی قدرتمند نظام و رهبری هستند و این دو نیروی قدرتمند در کنار هم در برابر هر قدرتی در دنیا توانایی مقابله دارند.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۵۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در مراسم روز ارتشو رژه نیروهای مسلح در سنندج،ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ارتشی قدرتمند و قوی و یک ارتش اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستانبیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از نیروی ایمان و توان نظامی و تجهیزاتی در عرصه‌های مختلف به بهترین شکل ورود و نقش‌آفرینی می‌کند و در عرصه‌های مختلف در جایگاه عالی است.


آیت‌الله شاهرودی با اشاره به ترقی روز به روز ایران اسلامی، اظهار داشت: همه دنیا بدانند این سنت الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد شد و آن را از بین خواهد برد.

وی به جایگاه ارزشمند و معنوی ارتش ایران در بین ارتش های دنیا اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا در جایگاه ارزشمند و والایی قرار دارد و هر چند که برای دشمنان سخت است اما ارتش ایران را در رتبه ۲۲و بالاتر از ارتش اسرائیل رتبه بندی کرده که مایه عزت مسلمانها است.


وی تصریح کرد: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام و رهبری هستند که برادرانه و متحد بدونه هیچ اختلافی با هم کار می کنند و توان و قدرت این نیروها تا زمانی که باهم هستند مضاعف است.


آیت الله حسینی شاهرودی به نقش مهم و سازنده مردم در عرصه های گوناگون اشاره کرد و افزود: عظمت نیروهای مسلح، فرماندهی کل قوا و مردم شریف و فهیم ایران که مسائل را زود درک می کنند، باعث عصبانیت کشورهای استکبارگر و اربابان آنها شده و همه توطئه های آنها را خنثی کرده اند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به نام‌گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: برای تحقق و عملیاتی کردن این شعار باید همه دست به دست هم بدهیم؛دولت زمینه‌های اشتغال را فراهم و مردم وارد کار و تولید شوند.


نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری در پایانبه موضوع انتخابات در 29 اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و گفت:امید دشمنان به این است که مردم ایران روزی صحنه ها را ترک کنند اما این آرزو را به گور می برند و مردم ایران در انتخابات حتما حضوری شکننده برای دشمنان خواهند داشت.


ارسال نظرات