مدیر عامل شرکت میثاق کشت و صنعت آتی در گفتگو با «بسیج»:

با 4 میلیون سرمایه به بزرگترین تولیدکننده گوشت شترمرغ تبدیل شدیم

آذرخش گفت: از اینکه برای اقتصاد کشورم قدمی برداشته ام بسیار خرسندم و به لطف خدا، 200 تا 300 نفر در این تولیدی صنعتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

آزاد آذرخش تولید کننده گوشت شتر مرغ در ایران و مدیر عامل شرکت میثاق کشت وصنعت آتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره آغاز کار و سرمایه ای که برای به وجود آمدن یک کارآفرینی در سطح استاندارد های جهانی تلاش کرده اند اظهار داشت: در ابتدا کار برای راه اندازی یک تولیدی نیاز به یک سرمایه اولیه بود که با سرمایه 500 هزار تومانی شروع به کار کردیم.

وی افزود: تعداد شرکا 8 نفر بود و با پول جمع شده 4 میلیونی و از همه مهتر کمک های بسیج سازندگی با دادن وام هایی در سه مرحله با کمترین بهره باعث شد شرکت میثاق کشت وصنعت آتی به عنوان پشت بانی کننده اصلی گوشت شتر مرغ در کل کشور شود. همین مسئله باعث شد تا با تلاش بیشتر و عزم راسخ، به دومین کشور جهان از لحاظ پروش شترمرغ و گوشت آن تبدیل شویم.

آذرخش با بیان اینکه هدف اش از راه اندازی تولیدی، تحقق فرمایشات مقام مظم رهبری برای سرافرازی و آبادانی ایران بوده است عنوان کرد: از اینکه برای اقتصاد کشورم قدمی برداشته ام بسیار خرسندم و به لطف خدا، 200 تا 300 نفر در این تولیدی صنعتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند. تحقق اقتصادی همراه با مقاومت و تولیدملی واشتغال به لطف خدا در کار تیم ما دیده می شود.

این مدیرعامل واحد صنعتی اظهار داشت: بعد از گذشت چند سال، صادرات تولید کنندگان محصولات شترمرغ به دیگر نقاط دنیا انجام شد. با همکاری تمامی تولیدکنندگان در حال حاضر اتحادیه ای مخصوص همین صنف راه اندازی کردیم و با روی کار آمدن اتحادیه، پخش فرآورده های شترمرغ به صورت تیمی و گروهی کلید خورد.

وی عنوان کرد: در استان البرز شرکت کشت و صنعت میثال بزرگترین کشتارگاه شترمرغ را افتتاح کرد که یکی از مهمترین موفقیت شرکت به حساب می آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار