مصطفی برزگر
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):
انحراف اگر در کشور رشد پیدا کند فرقه ای در مهدویت شیعی پیدا خواهد شد که ادعا دارند که با خود امام زمان(عج) در ارتباط هستند و مستقیم از خود آقا دستور می گیرند و به همین دلیل نائب برحق امام زمان (عج) را قبول ندارند و افکار جاهلانه ای را در بین مردم نشر خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۴۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه توجیهی مربیان قرآن گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم فضای سیاسی کشور آرایش ویژه ای دارد و مسائل سیاسی باید در جای خود تحلیل شود .

وی عنوان کرد: دو تا فکر و نظریه وجود داردکه هرکدام به عنوان مزاحمان مردم سالاری دینی محسوب می شوند. یکی کسانی هستند که به عنوان اصلاح طلبی و اعتدال در صحنه حضور دارند و عده ای هم هستند که به عنوان جریان انحراف شناخته می شوند.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: سابقه اصلاح طلبی در انتخابات و مردم سالاری سابقه خوبی نیست و در سال 88 دیدم که به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند برای رسیدن به قدرت و حفظ قوه مجریه حاضر بودن از خط قرمز های نظام عبور کنند و ثابت کردند هرجایی که انتخابات برگزار شد و کاندید مورد نظار آنها رای آورد انتخابات را مردمی و درست تلقی می کنند و اما اگر یک روزی کاندید مورد نظر آنها رای نیاورد انتخابات را نادرست قلمداد می کنند.

وی تصریح کرد: در قرن شانزدهم کشیشی به نام مارتین لوتر در میان مسیحی ها پیدا شد که نظریه اعتراض پروتستان را در مسیحیت بنیانگذاری کرد و خواهان اصلاح مسیحت بود که نتیجه این اعتراض باعث به وجود آمدن مذهب جدید به نام پروتستان شد که همین جریان اصلاحات از آن نشات می گیرد.

حجت الا سلام عباسی اظهار کرد: در داخل کشور ما عده ای به دنبال این هستند که اسلام را مانند مسیحیت باید اصلاح کرد و به شکلی جو سازی کنند که اسلام دین نماز خواندن، دین سینه زدن، دین عبادت،دین قرآن خواندن است ولی دین اداره اجتماع نیست لذا بر این عقیده هستند که نظام جمهوری اسلامی از محتوا تهی، و اسلامیت را حذف کنند.

وی افزود: امروز در کشور ما در قوه مجریه تفکر اصلاحات وجود دارد و ولایت مطلقه را قبول ندارند و مدعی کل نظام هستند لذا در فتنه 88 بهانه تقلب یازده میلیونی را مطرح کردند و در جنبه سیاست خارجه هم می بینیم اعتقادی به مبارزه با اسرائیل و صهیونسیم ندارند و معتقد به جمهوری اسلامی منهای انقلاب اسلامی هستند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: انحراف اگر در کشور رشد پیدا کند فرقه ای در مهدویت شیعی پیدا خواهد شد که ادعا دارند که با خود امام زمان(عج) در ارتباط هستند و مستقیم از خود آقا دستور می گیرند و به همین دلیل نائب برحق امام زمان (عج) را قبول ندارند و افکار جاهلانه ای را در بین مردم نشر خواهند داد.

ارسال نظرات