خبرهای داغ:
فرماندار اردستان از اجرایی شدن 78 مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در سال 95 خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۳۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،علیرضا غیور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری اردستان افزود: با تشکیل 8 جلسه مدیریت بحران در سال 95 در مجموع 93 مصوبه در این جلسه ها تصویب شد که 78 مصوبه اجرایی شد و 15 مصوبه در حال پیگیری است.

فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: حادثه های طبیعی در نقاط مختلف اتفاق می افتد و می طلبد اداره ها و دستگاه های مرتبط در شهرستان آمادگی لازم برای زمان حادثه را داشته باشند.

غیور با اشاره با بالا بودن آمار حادثه ها در کشور افزود: چاره ای جز بالابردن سطح آموزش و آمادگی جامعه و مقاوم سازی ساختمان ها و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای امداد رسانی و اسکان اضطراری آسیب دیدگان در شهرستان نداریم.

وی لزوم تشکیل کمیته ویژه ای برای جانمایی و احداث اردوگاه اسکان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بخشداری ها، شهرداری ها،منابع طبیعی ، هلال احمر،راه و شهرسازی ،بنیاد مسکن وستاد مدیریت بحران فرمانداری در اولین فرصت این کمیته را تشکیل و برنامه ریزی لازم برای ایجاد اردوگاه و جانمائی باند فرود بالگرد در شهرهای اردستان ، زواره و مهاباد را تدوین و اجرایی کنند.

فرماندار اردستان افزود: بخشی از اعتبارات سال جاری شهرستان به مدیریت بحران اختصاص داده می شود تا برنامه های پیشگیرانه و اضطراری را اجرایی کند.

غیور از دستگاه های اداری خواست یک نفر کارمند را به عنوان کارشناس بحران به مدیریت بحران شهرستان معرفی و لیست ماشین آلات و تجهیزات قابل استفاده در زمان وقوع حادثه های طبیعی را تهیه و به فرمانداری اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها