خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش قدرتمند ما امروز پاسخگوی تمام گزینه‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در مراسم رژه ارتش و نیروی زمینی به مناسبت بیست و نهم فروردین‌ماه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به‌قدری از اقتدار رسیده که قدرت‌های زورگو و مستبد دنیا به‌خوبی می‌دانند که پاسخگوی تمام گزینه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به شهدای گران‌قدر ارتش مانند شهید صیاد شیرازی و... تصریح کرد: تلاش نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است و این تلاش‌ها پس از دفاع و در دوران صلح نیز ادامه پیداکرده که حاصل آن پیشرفت این نیروی ارزشمند و فداکار در عرصه ساخت تجهیزات و تحویل شهدایی مانند صیاد شیرازی است.

امام‌جمعه شیراز افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروز به تمام دنیا اعلام می‌کند که باقدرت و استحکام پاسخگوی تمام گزینه‌ها خواهد بود، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها نشان داد.

ایمانی با اشاره به اینکه ارتش همواره موردحمایت امام راحل و رهبری بوده است، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چهره‌ای مردمی، خدمتگزار و عالمانه داشته و همین ویژگی ارتش ما را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز ساخته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس موفقیت‌های ارتش را ستود و تصریح کرد: امروز ارتش بااقتدار ایستاده تا ملت عزیز بماند و این ارتش یاریگر مظلومان جهان خواهد بود، درحالی‌که ارتش‌های دیگر کشورها همواره در کشتار انسان‌های مظلوم و بی‌پناه دست داشته‌اند.

به گزارش فارس، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شیراز امروز بیست و نهم فروردین‌ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌زمان با سراسر کشور باشکوه و صلابت خاصی در میدان آزادی شیراز، با رژه نیروهای پیاده و سواره، بار دیگر قدرت و اقتدار خود را به همگان نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها