عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج» خبر داد

پیگیری مجلس در مورد طرح کتابت قرآن توسط مفاخر دینی و ملی

مسعودی گفت: امسال جلسه ای داشتیم که در آن طرح مسئله عفاف و حجاب شد. طرح دیگری هست در مورد کتابت قرآن توسط مفاخر دینی و ملی بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۱۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: کمیسیون فرهنگی کمیته های مختلفی دارد که سال گذشته روی بحث عفاف و حجاب کار کردند.

وی افزود: امسال جلسه ای داشتیم که در آن طرح مسئله عفاف و حجاب شد. طرح دیگری هست در مورد کتابت قرآن توسط مفاخر دینی و ملی بود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از 25 سال پیش سازمان تبلیغات و مسئولین را هشدار داده بودند که کتابت قرآن توسط مفاخر ملی انجام شود. این طرح در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: ما قرآن هایی را توسط رایزنی هایمان در خارج از کشور هدیه می دهیم که چاپ داخل نبوده و خطاط آن ایرانی نیست درحالیکه خطاط های ایرانی هم خطشان زیباست و هم می توانند با قرآن های نفیسی توسط خطاط ایرانی با اصولی که مورد توافق همه و نشر قرآن کریم هست ترویج دهند و می توان با تبلیغات گسترده ای که در خارج از کشور بر علیه ما می شود مبارزه کرد. بحث صدا وسیما و گردشگری و ورزش را هم داریم که کمیته های مختلف مباحث متفاوتی را در دستور کار قرار دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار