خبرهای داغ:
با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و به دست یک ایثارگر دفاع مقدس مجتمع فرهنگی، مذهبی و رفاهی سرباغ شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۰۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
شهردار شیراز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی، مذهبی و رفاهی سرباغ در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز اظهار داشت: امید داریم شهرداری بتواند با کمک بخش خصوصی، تشکل‌های گردشگری و زیارتی بتواند پروژه‌های بیشتری را در بافت تاریخی اجرایی کند که مردم اصیل شیراز دلگرم شه به این مناطق بازگردند.

علیرضا پاک‌فطرت افزود: سال 90 که بنا بود خیابان 9 دی بازگشایی شود انبوه ساختمان‌های مخروبه و گاه فاقد سکنه در مسیر بازگشایی قرار داشت و محل تجمع افراد کارتن‌خواب بود و در طی دو سال و اندی این مسیر بازگشایی شد و ترافیک از جلوی حرم برداشته شد و میدان مقابل حرم به صحن جدید بدل شد که نمازگزاران در آن نماز جمعه را اقامه می‌کنند.

وی با تقدیر از شورای سوم و چهارم ادامه داد: برای افتتاح این موارد هماهنگی‌های بسیار با استانداری و راه و شهرسازی انجام شد تا مردم منطقه از ثمره آن بهره‌مند شوند.

وی هدف از اجرای مجتمع فرهنگی، مذهبی و رفاهی سرباغ شیراز و سرای هنر را خدمات‌رسانی مناسبت‌های مذهبی و ملی دانست و تصریح کرد: امکانات رفاهی کاملی در این مجتمع پیش‌بینی‌شده که شامل نمازخانه، نگارخانه و سرویس بهداشتی است و در کنار فرهنگسرایی که شش ماه قبل افتتاح شد به‌عنوان مجموعه تکمیلی خدمات ارائه خواهد کرد.

شهردار منطقه هشت شیراز با بیان این‌که در شش ماه اخیر نگارخانه شیراز، مرکز تخصصی گردشگری مرکزی، سرای هنر، مرکز همایش‌های شهر و مجتمع فرهنگی، مذهبی و رفاهی سرباغ شیراز را بهره‌برداری کردیم.

هادی شه دوست افزود: 17 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مجتمع هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها