ارتش یک سرمایه، ظرفیت و اندوخته بزرگ برای انقلاب اسلامی است و نام گذاری روز ارتش از تصمیمات مهم رهبر کبیر انقلاب بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۰۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت روز ارتش برگزار شده بود، با بیان اینکه امروز ارتش و نیروهای مسلح کشور در تولید تجهیزات خودکفا شده اند، اظهار کرد: این قدرت نظامی و تسلیحاتی کشور که با تلاش جوانان بومی محقق شده برای تقویت بنیه دفاعی کشور و حراست از مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشور به کار گرفته می شود.

اسداله درویش امیری افزود: کشور ما در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، قربانی تجاوز بوده و قدرت خود را بر علیه کشور دیگر به کار نمی گیرد.

وی فرهنگ انقلاب اسلامی را فرهنگی غنی و عمیق عنوان کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با منطق و عدل سخن می گوید و اگر از کسی سخن درشت بشنود با قدرت و صلابت پاسخ خواهد داد. انقلاب اسلامی ایران انقلاب کلام و منطق، اخلاق و فرهنگ است و انقلاب خداپرستی است نه شیطان پرستی و دفاع از حقوق مردم و ملت ایران را همواره مورد تاکید قرار می دهد.

مقام عالی اجرایی استان به رهنمودها و هدایت های موثر و کارآمد مقام معظم رهبری اشاره نمود و یادآور شد: تمام ظرفیت های نظامی و سیاسی کشور با هدایت فرمانده کل قوا به نتیجه رسیده و امروز با رهنمودهای محوری رهبر انقلاب به قدرت دفاعی و نظامی با پیشرفته‌ترین سلاح های دنیا مجهز هستیم.

استاندار زنجان قدرت امروز نیروهای مسلح، قدرت چانه زنی منطقه ای و بین المللی کشور و قدرت بالای بازدارندگی کشور را مدیون ملت همیشه در صحنه ایران توصیف کرد و اظهار داشت: به پشتوانه حمایت مردم، امروز قدرت چانه زنی و دیپلماسی ایران در عرصه بین المللی تقویت شده و به نقطه اثرگذار رسیده و ما می‌توانیم در عرصه بین الملل محکم سخن بگوییم.

درویش امیری با بیان اینکه ایران‌هراسی در بین افکار عمومی و جهانیان از بین رفته است، افزود: با تلاش عرصه دیپلماسی کشور از عزت ایرانیان در همه نقاط دنیا دفاع می شود و شاهد قدرت چانه زنی کشور در عرصه های مختلف هستیم به گونه ای که امروز این قدرت کشور در اپک بازیابی شده و استفاده از میادین مشترک نفت و گاز با همسایگان جایگاه بهتری یافته است.

استاندار زنجان به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش یک سرمایه، ظرفیت و اندوخته بزرگ برای انقلاب اسلامی است و نام گذاری روز ارتش از تصمیمات مهم رهبر کبیر انقلاب بود.

وی یادآور شد: در آن هنگام که آمریکا و عوامل رژیم پهلوی توهم بازگشت به ایران را داشتند و عده ای سودای انحلال ارتش را در ذهن می پروراندند اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب همه خطرات را خنثی کرد.

استاندار زنجان به شرایط کشور در روزهای آغاز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در روزهای آغاز انقلاب اسلامی با اینکه هنوز سپاه تشکیل نشده بود، سخن از انحلال ارتش به میان می آمد اما امام خمینی (ره) با بیداری و هوشمندی این توطئه ها را خنثی و تمام‌قد از ارتش دفاع کرد.

درویش امیری با بیان اینکه از حضور قدرتمندانه نیروهای مسلح در کشور مفتخر هستیم، افزود: همه در کنار هم قرار داریم و با قدرت از کشور دفاع می کنیم و هراسی در دل اجانب و بدخواهان می اندازیم تا می بر این انقلاب، نظام، مردم و این مرز و بوم چشم طمع نداشته باشند

ارسال نظرات