طی آئینی با حضور مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری، مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان بروجن معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۶۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در ابتدای این آئین مجتبی بیگی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار شهید هنرمند کشور به ویژه شهید آوینی به تبیین کارکرد هنر در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تسریع در توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی را در گرو اصلاح فرهنگ دانست.

بیگی در ادامه اشرافی‌گری و زیاده‌خواهی برخی ازمسئولین در برداشت از بیت‌المال به ویژه در بحث حقوق‌های نجومی، انباشت منابع، سرمایه‌ها و امکانات در کلان‌شهرها و عدم توجه به مناطق محروم و نگاه سرمایه‌داری را از مهم‌ترین معظلات اقتصادی دانست.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری اصلاح فرهنگ را لازمه بهبود وضع اقتصاد دانست و گفت: لازم است این اصلاح در قالب‌های هنری نیز انجام شود.

وی همچنین هنر را بهترین ابزار برای اصلاح سبک زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر جامعه دانست و گفت: مسئولین باید زمینه را برای نقش‌آفرینی بیشاز پیش هنرمندان در جامعه فراهم سازد و نگاه جدی‌تری به مقوله فرهنگ و هنر داشته باشند.

لازم به ذکراست در این آئین از زحمات محمد شفاعتی‌فر تقدیر و مهدی عالی به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان شهرستان بروجن معرفی شد.

ارسال نظرات