تشکیل 13 صندوق حمایت از معیشت زنان روستایی

منفردی تصریح کرد: تعداد 13 صندوق به منظور حمایت از معیشت زنان روستایی در این شهرستان تشکیل شده که در نوع خود بی‌نظیر است.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر که با حضور 20 تیم خارجی در ساری برگزار شد، تیم تکواندو شهرداری ساری جام قهرمانی را با اقتدار کامل به‌دست آورد.

این تیم با 6 مدال طلا و یک نقره موفق به کسب 84 امتیاز شد و با بیش از40 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به قهرمانی رسید. علاوه بر تیم مردان شهرداری ساری تیم بانوان این نهاد در این دوره از مسابقات مقام قهرمانی را به دست آورد.

فرماندار فریدونکنار گفت: دولت تدبیر و امید با ایجاد 750‌ هزار شغل پایدار در سال 95 در کشور عملکرد بسیاری خوبی در مقایسه با گذشته داشته است.

حسین منفردی با بیان اینکه فریدونکنار از توجه دولت نیز بهره‌مند شده است، افزود: این شهرستان تنها از طریق صندوق کارآفرین امید، 8 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات با 4 درصد سود به جوانان و مردم شریف، تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: تعداد 13 صندوق به منظور حمایت از معیشت زنان روستایی در این شهرستان تشکیل شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

علی‌رضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق در سال 95 به حدود 35 میلیارد تومان و در مقایسه با سال‌های پیش از آن به رشد قابل ملاحظه ای رسیده است.

وی افزود: در این مدت، میزان بازرسی‌ها و نظارت‌ها افزایش یافت و شرایط عرضه کالای قاچاق برای قاچاقچیان سخت و محدود شد.

یونسی بر نظارت اثر بخش و هدفمند با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات در مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: تمرکز بر مبارزه با قاچاق کلان، طراحی ساز و کاری قانونی به‌منظور عدم ورورد کالاهایی که در استان تولید و توزیع می‌شوند، تقویت نرم افزاری کار اطلاعاتی و امنیتی مبتنی بر دستور العمل ابلاغی و اتخاذ سیاست‌هایی برای حمایت همه جانبه از کالاهای داخل استان و کشور از راهبردهای اصلی مبارزه با قاچاق کالا در سال 95 باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار