نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
باید اندیشه حاکم در مدارس تفکر بسیجی باشد تا بتوانیم در عرصه های مهم علمی و فناوری و غلبه بر جنگ نرم دشمنان صاحب دستاوردهای عظیم باشیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم تودیع ومعارفه مسؤل بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: بسیج دانش آموزی به معنای در کنار هم بودن تعلیم و تربیت با تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام علی متین، به اهمیت بسیج دانش آموزی در مدارس اشاره کرد و افزود: باید اندیشه و تفکر بسیجی را در میان دانش آموزان رواج داد و نوجوانان و جوانانی بالنده و پویا تربیت کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: جامعه امروز ایران برای بالندگی و پویایی بیشتر، نیازمند انسان های انقلابی و فراجناحی است و به چپ و راست نیاز ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: بسیج دانش آموزی باید بتواند با برنامه های متنوع و توسعه سخت افزاری و نرم افزاری دانش آموزان را با روی گشاده به آغوش بکشد.

حجت الاسلام علی متین با اشاره به اینکه باید تفکر و اندیشه بسیجی را در بین دانش آموزان نهادینه کرد، افزود: بسیج هم با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش می تواند به روز باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: نداشتن و یا کم داشتن دانشمندان بسیجی مشکل جامعه امروز ایران است و به همین خاطر فعالیت در بسیج دانش آموزی کار مهم و ارزشمندی است.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه نباید در آموزش و پرورش به صورت جناحی برخورد شود، گفت: به فرموده رهبری جناح زدگی در آموزش و پرورش سم مهلک است از اینرو باید به صورت فراجناحی عمل کند و دانش آموزان را به صورت افراد انقلابی تربیت و به جامعه تحویل دهد.

وی تصریح کرد: باید اندیشه حاکم در مدارس تفکر بسیجی باشد تا بتوانیم در عرصه های مهم علمی و فناوری و غلبه بر جنگ نرم دشمنان صاحب دستاوردهای عظیم باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به ضرورت تربیت دانشمندان بسیجی در مدارس و دانشگاه ها تاکید نمود و خاطر نشان ساخت: با تربیت دانشمندان بسیجی در مدارس و دانشگاه ها، شاهد توسعه و بالندگی نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

ارسال نظرات