خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: حضور مردم در انتخابات همواره یک رکورد خوب برای نظام اسلامی بوده است و این حضور از اصول اصلی و ارکان مهم این نظام است.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۹۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون انتخابات سال 1396 و پیام سالی که نکوست از بهارش پیداست اظهار کرد: سال 1396 با ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، ولادت امام علی(ع) و ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان آغاز گردیده و انتظار می‌رود ‌سال پربرکتی باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین اتفاقات پیش‌رو در سال 1396 است که امیدواریم یک بهار و انتخاب خوب را شاهد باشیم.

این مسئول حضور مردم در تمامی صحنه‌ها و به‌ویژه انتخابات را بسیار پرشور عنوان کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات همواره یک رکورد خوب برای نظام اسلامی بوده است و این حضور از اصول اصلی و ارکان مهم این نظام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) افزود: مردم ایران هم در بحث رهبری و پشتیبانی از ولایت، هم در تدوین و تبیین قوانین و هم نظارت بر اجرا حضور بسیار تاثیرگذاری دارند.

شجاعی‌مهر تشریح کرد: دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان نماد اصلی حضورشان در صحنه است و این حضور همواره به‌عنوان برگ زرینی در شناسنامه این کشور مطرح خواهد بود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب نوپا است که علیرغم نوپا بودن آن انتخابات بسیاری در آن صورت گرفته و مردم نیز همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

این مسئول انتخابات را فرصتی مهم برای کشور دانست و مطرح کرد: انتخابات فرصتی بزرگ و مهم برای کشور است که اگر دقت لازم در این زمینه صورت نگیرد می‌تواند به یک تهدید برای کشور تبدیل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اضافه کرد: امروز دشمن فهمیده است که با جنگ نظامی نمی‌تواند ما را شکست دهد لذا در صدد نفوذ و ضربه زدن به کشور از طریق راه‌های دیگر است.

شجاعی مهر ادامه داد: دشمن در تلاش است تا همچون فتنه 88 با صرف کمترین هزینه ضربه‌ای جدی به کشور بزند لذا لازم است همه مردم و به‌ویژه مسئولین بصیرت لازم را داشته باشند و بدانند که حضور آگاهانه و بصیرانه آن‌ها بهترین ترفند برای دفع توطئه‌های دشمن است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ملت ایران باید با هوشیاری و آگاهی خود راه‌های نفوذ دشمن به کشور را ببندند و انتخابی بصیرانه و خوب را برای کشورشان رقم بزنند.

1005/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها