خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار خبر داد

برگزاری 65 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته معلم در بهار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار از برگزاری 65 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته معلم در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

یوسف سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری اولین ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بهار در محل مدیریت آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت هفته معلم با رویکردی فرهنگی، معنوی و ورزشی و با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه ما مدیون معلمان خود هستیم و باید برنامه هایی در شان معلمان دیار آیت اله بهاری برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نقـش معلمـان را به عـنوان اسوه و موثر ترین رکن نظام تعلیم و تربیت و مرجعیت علمی و اجتماعی دانست و پاسداشت از مقام معلم را وظیفه ای سنگین و بسیار با اهمیت برشمرد.

وی ضمن اشاره بر اهمیت بزرگداشت و تکریم و هم چنین با اشاره به اینکه بر حسب سنوات گذشته انتخاب معلمان نمونه تصریح کرد: 61 معلم واجد شرایط انتخاب معلم نمونه هستند که از این تعداد پنج معلم نمونه به صورت شهرستانی و دو نفر نیز استانی انتخاب خواهند شد.

سعیدی از برگزاری بیش از 65 برنامه در طول هفته معلم در شهرستان بهار خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا،گلباران گلزار شهدا،سرکشی از بیماران فرهنگی و خانواده متوفی فرهنگی،حضور در مدارس، برگزاری مراسمات گرامیداشت گوناگون در مدارس،همایش بزرگ تجلیل از فرهنگیان شهرستان، نمایشگاههای عکس و پوستر و عصری با شعر،انسی با قرآن و مسابقات و جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته معلم در شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار