خبرهای داغ:

کنگره «صادق آل‌محمد(ص)» در لالی برگزار می‌شود

کنگره «صادق آل‌محمد(ص)» در قالب طرح کشوری مصابح‌الهدی وزارت آموزش و پرورش امروز ۲۸ فروردین‌ در شهرستان لالی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

خدامراد نجفی‌حاجی‌ور، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی  از برگزاری کنگره صادق آل محمد(ص) در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این کنگره در قالب طرح مصباح‌الهدی در این شهرستان اجرا می‌شود، افزود: این کنگره پس از نماز مغرب و عشاء امروز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه دبیرستان شبانه‌روزی امام حسین(ع) شهرستان لالی میزبان این کنگره است، گفت: حجت‌الاسلام عسکر مهدوی‌کیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لالی به عنوان سخنران در این مدرسه حضور خواهد یافت.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی با بیان اینکه این کنگره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سبک و سیره زندگی امام جعفرصادق(ع) برگزار خواهد شد، گفت: طرح مصباح‌الهدی به صورت سراسری در کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح هر سه استان جهت آشنایی دانش‌آموزان با یکی از ائمه اطهار(ع) گروه‌بندی می‌شوند.

نجفی گفت: در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ استان خوزستان در این طرح به بیان سبک زندگی امام صادق(ع) به دانش‌آموزان مشغول است و در شهرستان لالی با برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی، چاپ ویژه‌نامه و بیان زندگی‌نامه امام جعفرصادق(ع) در مراسم‌های صبحگاهی دانش‌آموزان این طرح اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها