خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان دزفول عنوان کرد
مدیر توزیع نیروی برق دزفول گفت: کشاورزان دزفول می‌توانند با صرفه جویی چهارساعته در ساعت‌های پیک مصرف برق از ۲۰ ساعت برق رایگان، بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

محسن نمازی‌فر  با اشاره به اجرای طرح کشاورز همراه در این شهرستان ‌اظهار داشت: کشاورزان دزفول در بخش‌های مختلف شهری و روستایی، می‌توانند با صرفه جویی چهار ساعته در ساعت‌های پیک مصرف برق از 20 ساعت برق رایگان، بهره مند شوند.

وی هدف از راه اندازی  این طرح را صرفه جویی مصرف انرژی در ساعت‌های اوج مصرف برق عنوان دانست و افزود: در این طرح، کشاورزان با عقد قرارداد حداقل یک ماهه با اداره مشترکان شهرستان دزفول، اگر فقط چهار ساعت (13 الی 17) از تجهیزات برقی خود استفاده نکنند، به مدت 20 ساعت به‌صورت رایگان از مصرف برق بهره مند  می‌شوند.

نمازی‌فر با اشاره به این که این طرح  فرصت بسیار ارزشمندی است و کشاورزان با با خاموش کردن دستگاه‌های برقی خود در زمان اعلام شده (13 تا 17)، هزینه برق مصرفی خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهند، بیان کرد: مهلت مراجعه برای برخورداری از خدمات این طرح از هم اکنون تا تاریخ 15 تیرماه 96 بوده و اجرای این طرح نیز از 15 تیرماه لغایت 15 شهریور 96 در شهرستان ادامه دارد. 

وی در ادامه با بیان این که اگر بعد از عقد قرار داد در اجرای این طرح، کشاورز به هر دلیلی بیشتر از چهار ساعت برق مصرف کند، مشمول جریمه نخواهد شد، گفت: قبض برق این مشترک به صورت معمول همیشه صادر خواهد شد.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول با بیان اینکه از 1600 اشتراک دیماند تعداد 650 اشتراک در بخش محاسبه برق مصرفی، متعلق به کشاورزان است، بیان داشت: به کشاورزان پیشنهاد می‌شود، جهت بهینه‌سازی در مصرف برق و هم چنین کاهش هزینه مصرف برق خود از این طرح استفاده کنند تا علاوه بر کمک به شرایط اقتصادی خود ما را نیز در پایدار نگه داشتن شبکه برق در ساعات اوج مصرف  و هم چنین جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، کمک کنند.

نمازی‌فر عدم رعایت مصرف بهینه برق از سوی برخی شهروندان، بالا بودن سطح تقاضای انرژی برق، ساخت و سازهای جدید در نقاط مختلف شهرستان و وجود صنایع خرد و کلان را از دلایل میزان رشد مصرف برق در این شهرستان، نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود:  طی دو سال گذشته به دلایل ذکر شده بالاترین میزان افزایش برق را در استان داشته‌ایم.

نمازیفر با بیان این که نسبت به حجم اعتبارات دریافتی و هم چنین محدودیت‌های مالی طرح‌های خوبی در حوزه توزیع برق شهرستان اجرا شده است، بیان کرد: ضروری است، شهروندان با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق، خود و هم شهریان خود را در داشتن شبکه‌ای پایدار یاری کنند.

وی ادامه داد: کشاورزان شهرستان دزفول می‌توانند برای دریافت و تکمیل فرم عقد قرارداد به واحد مشترکین اداره برق جنوب به آدرس خیابان امام خمینی جنوبی (ره) پایین‌تر از مصلای نماز جمعه، انتهای بلوار پیروزی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 42323700-42322227 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها